Lageransvarlig i Jysk Nykøbing Falster.
Hvad Jysk kan tilbyde dig:
Du får chancen for at komme ind i en Retail virksomhed, der stræber efter at være medarbejders førstevalg.
Hvad går jobbet ud på:
- Du er ansvarlig for lageret og varemodtagelsen
- Du skal modtage og sætte vare på plads på lageret så effektivt som muligt
- Du skal håndtere og udlevere kundeordrer
- Du skal træne dine kollegaer i et sikkert lagermiljø
- Du skal vedligeholde et attraktivt lager
- Du kommer også til at arbejde i butikken med salg til vores kunder
- Mød én af vores kollegaer – og lær mere om hvordan det er at være Lageransvarlig i JYSK her.
Hvad JYSK forventer:
- Du er i stand til at påtage dig en koordinerende rolle – og uddelegere opgaver hvis det er nødvendigt
- Du har en struktureret tilgang og et målrettet mindset
- Udover at få tingene gjort selvstændigt, så skal du kunne lide at være en del af et team og at tale med vores kunder
- Du trives i en travl hverdag, er fleksibel og kan multitaske
Produktionsmedarbejder søges til JO SAFETY
JO Safety er eksperter inden for sikkerhedsskilteprodukter. De producerer og distribuerer til alle internationale standarder i et fremragende design
Om stillingen
Som produktionsmedarbejder/skiltetekniker hos JO Safety får du mulighed for at arbejde i en produktion med en moderne maskinpark, der konstant udvikles og
opdateres. De er specialister i at fremstille sikkerheds- og industrielle skilte. De stræber altid efter at være førende inden for maskiner og teknologi og er i dag den førende aktør
i Norden i dag.
De søger dig, gerne som er en erfaren skiltetekniker. Men de har også behov for dig, som ikke har nogen erfaring med at fremstille skilte overhovedet, men har en
enestående fingerfærdighed og kan lide at arbejde med dine hænder.
Du arbejder selvstændigt med produktion til vores kunder – fra start til færdigt produkt.
Du tilbydes en varieret og spændende rolle i en velkørende, stabil og yderst ekspansiv virksomhed. Vores ansattes trivsel er vigtig for os.
Vil du være en del af Cafe 3kanten-familien, og brænder du for god mad og service?
Så har Cafe 3kanten det perfekte job til dig! Den perfekte måde at opbygge sociale relationer, lære at lave en cappuccino, samt opbygge erfaring med service på.
De tilbyder Deltid – Fuldtid og skal bruge dig hurtigst muligt.
Hvem er du?
- Du møder udfordringer med en positiv indstilling og trives med at arbejde i et miljø med højt tempo
- Du er engageret og kvalitetsbevidst
- Du er imødekommende og præsentabel
- Du samarbejder problemfrit i teams
- Du har et godt kendskab til mad og vin – eller har stor interesse for at lære herom
- Du er smilende, udadvendt og har lysten til at give vores gæster den bedste oplevelse hver gang
- Du udviser stort engagement og fleksibilitet i dit arbejde
- Du er ikke bange for at tage fat og hoppe ud i nye udfordringer
Det vi kan tilbyde dig er:
- En glad og livlig arbejdsplads
- En attraktiv vagtplan
- Mad og drikke du kan være stolt af at servere
- Flotte omgivelser
- Fordelagtig løn og personalegoder
SLOTS- OG KULTURSTYRELSEN SØGER – Dygtig og dynamisk kontorfunktionær til center for kulturarv
Center for Kulturarv søger en kontorfunktionær med hænder og hoved skruet godt på i forhold til systemkendskab 20 timer om ugen, tidsbegrænset i to år.
Om jobbet
Jobbet er alsidigt, og der er altid mange spændende opgaver at tage fat i. Dit hovedansvarsområde vil ligge inden for journalisering af centrets sager, som primært er en bred vifte af henvendelser og ansøgninger omhandlende fortidsminder og arkæologi, sten- og jorddiger samt fredede bygninger.
Vi er i gang med et stort digitaliserings- og automatiseringsprojekt, hvor du vil få en nøglerolle med dit kendskab til både de systemer, vi har i spil, og til indholdet i sagerne og sagsbehandlernes opgaver.
Derudover vil du komme til at varetage opgaver inden for centrets drifts- og tilskudsøkonomi og således være en støtte til vores dygtige økonomimedarbejder. På dette område er vi også i gang med i højere grad at udnytte de muligheder der ligger i tilskudssystemet. Andre opgaver er den løbende ledelsesinformation og ad hoc-statistikker til ledelsen.
Vi lever i en politisk og foranderlig hverdag, hvor tingene hurtigt kan ændre sig – og dermed opgaverne. Det skal du være klar til.
Information og ansøgning
Du kan læse mere om os på www.slks.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Lotte Boas på tlf. 40 35 84 73 eller lboa@slks.dk.
Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på www.slks.dk/job senest den 23. maj 2023 Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen”. Du bedes vedhæfte CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde jobsamtaler i uge 22.
Administrativ stærk driftskoordinator til Erhvervsstyrelsens Kundecenter i Nykøbing Falster
Vil du være med til at understøtte driften og udviklingen af vores Kundecenter i Nykøbing Falster? Har du et stort servicegen, procesforståelse og en drøm om at arbejde med koordinering, struktur og samtidig være et naturligt omdrejningspunkt i dit daglige arbejde? Så har Erhvervsstyrelsen muligvis drømmejobbet til dig!
Bliv en del af et område med fokus på god kundeservice
I Team Kundecenter Drift arbejder vi med at sikre, at vores kollegaer har de rammer, der skal til, for at de kan løfte kerneopgaven i Kundecenteret. Det gør vi blandt andet gennem udarbejdelse af vagtplaner og håndtering af daglige driftsopgaver. Derudover koordinerer vi interne uddannelsesforløb, understøtter vores ledelse i deres strategiske opgaver. I det hele taget sørger vi for, at rammerne omkring vores supportere og ledere er gode og understøtter deres hverdag.
Eksempler på dine opgaver:
- Tovholderfunktion på mindre projekter
- Udarbejdelse af sygefraværsmateriale
- Kontaktperson i forbindelse med HR-spørgsmål
- Supportering af ledelse med opgaveløsning af forskellige karakter
- Kalenderstyring for kontorchefen
- Facilitering af workshops
- Processtyring